Nowy trend – zakupy w bundle’ach

Na polskim rynku zakupów przez Internet pojawił się nowy trend – zakupy w wiązkach lub paczkach, czyli z angielskiego bundle’ach. Wszystko zaczęło się w Stanach od pakietów gier komputerowych, e-booków i muzyki sprzedawanych w paczkach z dużą zniżką. Teraz w wiązkach można kupić także fizyczne produkty i usługi.

Cały sekret tkwi jednak w tym, że bundle, to nie prosta suma jego składników, ale coś więcej – to pomysł na dobrze spędzony czas i korzystanie z życia. Trend rozwija się błyskawicznie, a wraz z nim polski rynek zakupów bundle.

”Zakupy bundle to nowa generacja e-commerce i logiczne rozwinięcie zakupów grupowych, którymi fascynację przeżywaliśmy kilka lat temu” – mówi Tomasz Szwejkowski, Dyrektor Marketingu polskiego serwisu zakupów wiązkowych bundleclub.pl „Innowacja polega na tym, że bundle oprócz zniżki oferują coś jeszcze. Można je porównać do kultowego przewodnika znanej francuskiej firmy oponiarskiej, przyznającego słynne gwiazdki najlepszym restauracjom i lokalom. W paczce nie kupujemy pojedynczej zniżki, ale pomysł na wieczór w Krakowie czy weekend w Zakopanem. To daje nie tylko oszczędność i wygodę zakupu wielu uzupełniających się produktów i usług, ale pozwala skupić się na radości korzystania z życia, zamiast na łowieniu okazji. Przecież chcemy spędzić wyjątkowo czas i czuć się jak klienci pierwszej kategorii.”

Składniki paczki stanowią spójną całość. Do współpracy przy komponowaniu paczek często zapraszane są osobowości będące autorytetem w danej branży. Gwarantuje to najlepszy styl i dobry stosunek ceny do jakości – przecież blogerzy modowi, sportowcy, muzycy i inni znani ludzie najlepiej wiedzą jak mądrze i dobrze kupować produkty, które sami lansują.

Obecnie w paczkach bundle można kupić zarówno produkty elektroniczne, jak i zwykłe produkty czy usługi. Zakup jest całkiem prosty, wybieramy interesującą nas paczkę i kupujemy on-line. W zależności od rodzaju bundla pobieramy go z internetu, otrzymujemy kurierem na wskazany adres lub idziemy z kuponem w ręku albo telefonie, aby skorzystać z kupionych usług na mieście.

Więcej informacji: www.bundleclub.pl

Rozmawiał: Szymon Wachal, Zdjęcie: Mateusz Szeliga
Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *