Mała wielka pielęgnacja

Dbałość o własny wygląd nie bez przyczyny nazywamy pielęgnacją, gdyż tak jak ogród wymaga ona systematycznych małych kroków. Podobnie jak nie można jednym zabiegiem zmusić roślin do szybszego rozwoju, uzyskanie trwałego zdrowego wyglądu skóry i włosów możliwe jest tylko dzięki sumie małych, ale systematycznych kroków. Mimo, że to dość zdroworozsądkowe założenie to trzeba było długo czekać, żeby w końcu pojawiło się wśród producentów kosmetyków. Jesteśmy tym milej zaskoczeni, że zaproponował je polski producent łączący naturalne składniki z naukowym podejściem.

Mala wielka pielegnacja

Nie dopasowuj się do reklamy

Każda reklama kosmetyków działa na podobnej zasadzie – pokazuje jakiś problem, a później proponuje jego rozwiązanie w postaci produktu. Idąc za jej głosem w krótkim czasie można zgromadzić całą paletę środków, które być może są skuteczne, ale czy rzeczywiście dają nam to czego potrzebujemy? Znamy swoja skórę i włosy najlepiej, wiemy jak zależna jest od pory dnia, pogody, a nawet naszego nastroju. Dobrze zatem, żeby dobrać swoje kosmetyki do własnych, nam najlepiej znanych potrzeb, a nie wpasować się w reklamową kliszę. Nie bójmy się zatem pytać o poradę specjalisty czy prosić o darmowe próbki, aby wypróbować kosmetyk przed zakupem.

Odczarować świat kosmetyków

Mimo, że producenci kosmetyków starają się wpłynąć na nasze emocje większość z nas ma do ich produktów zupełnie zdroworozsądkowe podejście. Wiemy, że raz użyty krem nie poprawi na trwałe naszej skóry. Ale wiemy też, że systematycznie stosowany dobry, nieinwazyjny kosmetyk na pozwoli dłużej zachować naturalne piękno. Właśnie z takim podejściem polski producent kosmetyków tołpa wprowadził hasło małej – wielkiej pielęgnacji. Po prostu zamiast wymyślać kolejny problem, na który rozwiązaniem jest kolejne drogie serum, staje się naszym partnerem w codziennej trosce zdrowy wygląd. Prostota, brak barwnych dodatków i skomplikowanej filozofii na opakowaniu pozwala skupić się na tym co ważne – działaniu w oparciu o naturalne składniki. Jednym z nich jest opracowany przez twórcę marki prof. Stanisława Tołpę ekstrakt z torfu, który łączy w innowacyjny sposób siły natury z naukowym warsztatem i doświadczeniem.

Kosmetyki są dla ludzi

Stereotyp głosi, że kobiety to kolekcjonerki kosmetyków, a mężczyźni myją się tylko szarym mydłem w zimnej wodzie. Tymczasem prawda jest taka, że panie całkiem praktycznie podchodzą do zakupów kosmetyków, a panowie z kolei dobrze wiedzą do czego służą różne rodzaje produktów do pielęgnacji. Natomiast jedni i drudzy niekoniecznie chcą poświęcać czas na mówienie o tym. Po prostu coraz więcej świadomych klientów wie, że nasz dobry wygląd i dobre samopoczucie zależą od całego stylu życia i przemyślanych codziennych wyborów.

Tekst: Redakcja Exclusivemag.pl, fot. Lisa Widerberg, CC BY 2.0 

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *