Szukaj

Archiwum | Exclusive Raporty

Powrót do szkoły – handlujemy z tym

Koniec wakacji daje poczucie, że kończy się luźniejszy czas. Okazuje się, że chętnie kompensujemy go przygotowaniami do kolejnego sezonu. Według raportu Deloitte dla ponad 40 proc. Polaków zakup wyprawki szkolnej

Mama z dzieckiem na zakupach wg. badań

Matki pozwalają swoim pociechom samodzielnie wybierać ulubione przekąski. Chętniej sięgają po marki, które już znają i nie są otwarte na eksperymenty. Kupując dziecku słodycze, najczęściej chcą sprawić mu radość i

Zaufanie młodych ludzi do biznesu – plany pokolenia Y

Dla ponad 60 proc. milenialsów niestandardowe formy zatrudnienia są alternatywą dla etatu. Tylko niespełna trzech na dziesięciu przedstawicieli pokolenia Y planuje pozostać w dotychczasowej firmie dłużej niż pięć lat

Nie ma odwrotu od cyfrowej transformacji działów zakupów

Nowoczesne technologie zajmują wysokie miejsce na liście priorytetów dyrektorów działów zakupów (CPO). Ponad jedna trzecia menedżerów uważa, że dzięki digitalizacji będą w stanie zrealizować cele zakupowe i dostarczyć wartość biznesową.

Biuro, które wspiera rozwój startupu

Z raportu Startup Poland z 2017 r. wynika, że aż 71 proc. polskich startupów zatrudnia pracowników, a dla 42 proc. dostęp do kadry to najbardziej pożądany czynnik rozwoju firmy. Z

Majówka – koszty i preferencje Polaków

Polacy decydujący się w tym roku na wyjazd wypoczynkowy w trakcie majówki najczęściej wybierają pobyt z 3 noclegami, a koszty wynoszą średnio 97,5 zł w przeliczeniu na nocleg jednej osoby

Co Polacy sądzą o teatrze?

Teatr to miejsce, do którego niestety nadal wybieramy się za rzadko. Mimo wielu ciekawych akcji, mających na celu promowanie tej formy rozrywki, ciągle wolimy pójść do kina lub po prostu