Magazyn Exclusive Info

| Wydarzenia | Wywiady | Nowości, recenzje produktów | Poradniki | Felietony | Sesje foto, stylizacje |

Na deskorolkę z szalem od Hermèsa

Znana francuska marka modowa Hermès, kojarzona z ekskluzywnymi akcesoriami do jazdy konnej, ale przede wszystkim znana z kultowych jedwabnych szali, zaprezentowała klip reklamowy z udziałem riderek na deskorolkach. Nie jest to pierwsza współpraca marki luksusowej ze światem deskorolki, ale jedna z bardziej udanych. Zwykle bowiem twórcy reklam z udziałem deskorolki nie rozumieją dokładnie jej charakteru i traktują ją jako automatyczną receptę na bycie trendy. Tymczasem w tym przypadku reklamowane apaszki i kolory wypełniające plan filmowy nie stanowią sztucznego dodatku, a dziewczyny rzeczywiście jeżdżą na deskach i czerpią z tego radość.

hermes-01hermes-02

Jedwabne szale, apaszki czy po prostu chustki Hermèsa to nietanie (od kilkuset euro w górę), ale kultowe i warte swojej ceny produkty – mają wyjątkowe wzory i są dopracowane w każdym szczególe. Paradoksalnie trochę tak samo jest z deskorolką. Niby zwykła sklejka, ale przyzwoitej jakości nowy skateboard to wydatek rzędu nawet 500 zł lub więcej. O jakości tej reklamy decyduje stonowana kolorystyka skateparku oraz zgranie kolorystyki i wzorów całej stylizacji, a nawet grafiki na deckach deskorolek z prezentowanymi szalami. Ciepłe, dojrzałe i wysmakowane kolory jesieni w połączeniu z misternymi geometrycznymi wzorami tworzą intrygującą całość. Produkcja niewymuszona, elegancka i świeża – jedna z lepszych w tym sezonie. Z resztą sprawdźcie sami.

Zdjęcia – screeny z klipu